Come to our site in facebook and "like" - The Dead District&Aviationarea
საქართველოსთვის – For Georgia
As i walk through the valley of the shadow of death, I have no fear because I am the baddest motherfucker in whole valley.
საჰაერო სამიზნე MQM-107–მა პირველი ფრენა 1974 წელს განახორციელა, მისი სერიული წარმოება კი 1984 წელს დაიწყო. მისი გაუმჯობესებული MQM-107D ვერსია 1987 წელს შეიქმნა. D ვერსიას წინამორბეთებთან ახალი უფრო მძლავრი ძრავა განასხვავებდა. თავდაპირველად უპილოტოზე დაყენებული იქნა Teledyne J402-CA-702 ძრავა, რომელიც 1989 წელს ფრანგული Microturbo TRI 60-5–ით იქნა შეცვლილი.
MQM-107D–ეს ტექნიკური მახასიათებლები:
- სიგრძე – 5,5მ.
- ფრთების გაქანი – 3მ.
- სიმაღლე – 1,47მ
- მაქსიმალური ასაფრენი მასა – 664კგ.
- მაქსიმალური სიჩქარე – 925კმ/სთ.
- პრაკტიკული ჭერი – 12 192მ.
- ძრავა – Teledyne J402-CA-702 ან Microturbo TRI 60-5
ძრავა Teledyne J402-CA-702–ის მახასიათებლები:
- მშრალი წონა – 46კგ.
- სიგრძე – 748მმ.
- დიამეტრი – 318მმ.
ძრავა Microturbo TRI 60-5–ის მახასიათებლები:
- მაქსიმალური წევა – 450კგ
- ჰაერის შეკუმშვის ხარისხი – 4,1
- სიგრძე – 749მმ.
- დიამეტრი – 330მმ
- წონა – 52,6კგ.
- ძრავა Cummins 300 л.с.
- სიჩქარეთა კოლოფი: მექანიკური 9S1310
- 43118 და 4350 სერიული წამყვანი ხიდები.
- სერიული გამანაწილებელი კოლოფი 65111
- საბურავები КАМА-1260 425/85 R21
- დაცვის ხარისხი – მე–6 ГОСТ 50963-96–ის მიხედვით.
- შეჯავშნის ახალი სქემა
- აფეთქებადაცული კონსტრუქცია
- V-ებური ფსკერი.
- ძრავისა და ტრანსმისიის საძირეების დაცვა.
- ALP - Aviation Leadership Program
- CTFP - COMBATING TERRORISM FELLOWSHIP PROGRAM
- DHS - Department of Homeland Security
- USCG - United States Coast Guard
- FMF - FOREIGN MILITARY FINANCING
- FMS - FOREIGN MILITARY SALES
- IMET - INTERNATIONAL MILITARY EDUCATION AND TRAINING
- ОАО "Казанский вертолетный завод" - 98 ცალი ვერტმფრენი (93 ცალი Ми-8/Ми-17 სერიიდან და ექვსი ცალი "Ансат-У") (აქედან 29 ცალი შიდა მყიდველისთვის)
- ОАО "Кумертаусское авиационное производственное предприятие" - 17 ცალი ვერტმფრენი (ერთი ცალი Ка-31, ხუთი ცალი Ка-32А11ВС, 11 ცალი Ка-226) (აქედან 15 ან 16 შიდა მყიდველისთვის)
- ОАО "Арсеньевская авиационная компания "Прогресс" - 21 ცალი Ка-52 (ყველა შიდა მყიდველისთვის)
- ОАО "Улан-Удэнский авиационный завод" - 100 ცალი ვერტმფრენი (ყველა Ми-8/Ми-17 სერიიდან)
- ОАО "Роствертол" - 54 ცალი ვერტმფრენი (შვიდი ცალი Ми-26, 15 ცალი Ми-28Н და 32 ცალი Ми-35 სერიიდან).
თავდაპირველად გათვლილი იყო, რომ „დიდგორის“ დაჯავშნა უნა შეესაბამებოდეს NATO-ს STANAG-ის (იშიფრება როგორც „შეთანხმება სტანდარტიზაციის შესახებ“) მე-2 დონეს, რომელსიც ითვალისწინებს 30მ-დან „კალაშნიკოვიდან“ ნსაროლ 7.62 მმ კალიბრის Б3 ტიპის ჯავშანგამტან-ცეცხლგამჩენ ტყვიის, ასევე 80მ-ში 155მმ-იანი საარტილერიო ჭურვის ნამსხვერევების შეჩერებას, ასევე 6კგ ტროტილის შემცველი ფუგასური მოქმედების ტანკსაწინააღმდეგო ნაღმისგან დაცვას .
ჩვენ მიერ 20 მეტრიდან СВД -დან ნასროლ 7.62х54R კალიბრის 22 ტყვიის (მათ შორის 18 ცალი ჯავშანგამტანი-ცეცხლგამჩენი Б32 ) მოხვედრის გაძლების შემდეგ „დიდგორის“ დაჯავშნის დონე იზრდება და იგი უკვე შეესატყვისება STANAG–4569-ის მე-3 დონეს.
მე-3 დონე ითვალისწინებს 30მ-იდან 7,62 მმ კალიბრის ტყვიების 60მ-ში აფეთქებულ 155მმ-იანი საარტილერიო ჭურვის ნამსხვრევებისა და 10კგ ტორტილის შემცველი ფუგასური მოქმედების ტანკსაწინააღმდეგო ნაღმის აფეთქებისგან დაცვას.
- რუსული ჯავშანმანქანა Тигр А6 - ამ მანქანის ბალისტიკური დაცვა ნატოს STANAG–4569 Level-3 შეესაბამება, ხოლო ნაღმდგრადობა STANAG–4569 Level-2–ია (6კგ ტროტილი საბურავის ქვეშ).
- სამხრეთ აფრიკისა და საუდის არაბეთის MRAP Nyoka Mk-2 (Masmak) – ბალისტიკური დაცვა STANAG 4569 Level 3, ნაღმდგრადობა STANAG 4569 Level 4A და 4В.
- იტალიური ჯავშანმანქანა IVECO LMV - ბალისტიკური დაცვა STANAG 4569 Level 3, ნაღმდგრადობა STANAG 4569 Level 2.
- სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკის ჯავშანმანქანა REVA-III–ის სტანდარტული ვერსია – ბალისტიკური დაცვა STANAG 4569 Level 2, ნაღმდგრადობა STANAG 4569 Level 3B.
- ამერიკული საინჟინრო მანქანა Buffalo 6x6, 23 ტონიანი მანქანას შემდეგი დაცვა გააჩნია – ბალისტიკური დაცვა STANAG 4569 Level 3, ნაღმდგრადობა კატეგორია არ ვიცი, მაგრამ საბურავების ქვეშ 20კგ ტროტილი, კორპუსის ფსკერის ქვეშ 13კგ.