ორი Global Hawk-ის ჰაერში საწვავით გამართვის საკმაოდ საინტერესო სურათი
ოღონდ აღსანიშნავია რომ ამ შემთხვევაში საწვავით გამართვა საწინააღმდეგო სქემით ხდება - ტანკერი უკანაა, სურათზე მარცხნივ ქვევით და აღჭურვილია შტანგით, საწვავის მიმღები თვითმფრინავი აღჭურვილია შლანგით, რომელიც უკანაა გამოშვებული. შეერთების შემდეგ საწვავი ქვემოდან ზემოთ გადაიქაჩება - სავარაუდოდ ასეთი სქემა არჩეული იქნა იმ მიზეზით რომ უპილოტო არ მოეწყვიტათ თავსი სადაზვერვო საქმიანობისგან, მას მხოლოდ შლანგის გამოშვება ესაჭიროება - დანარჩენს ტანკერი აკეთებს.
ამ გზითა DARPA ცდილობს გაზარდოს უპილოტოს ფრენის ხანგრძლივობა 30-35 საათიდან 120-125 საათამდე.
წყარო:
No comments:
Post a Comment