суббота, 4 августа 2012 г.

ჯავშანტექნიკის ექსპერიმენტალური მოდელები

ГАЗ-40-ის ექსპერიმენტალური მოდელი

ГАЗ-40–ის მე–2 ექსპერიმენტალური მოდელი 

ГАЗ-40–ის პირველი სერიული მოდელი

ჯავშანტრანსპორტიორ МТ-ЛБ–ეს კოშკურით აღჭურვილი БРДМ-1–ის საექსპერიმენტო ვარიანტი 

ГАЗ-41–ის პირველი საექსპერიმენტო მოდელი

საექსპერიმენტო ჯავშანმანქანა ჯიპ УАЗ–ის ბაზაზე

МАЗ-79111–ის ბაზაზე განტავსებული სანაპირო დაცვის ექსპერიმენტალური სარაკეტო კომპლექსი "Редут"

ექსპერიმენტალური ტანკი Объект-780



ექსპერიმენტალური ტანკი Объект-225


ექსპერიმენტალური ტანკი Объект-187



ჰიდრო–მექანიკური ტრანსმისიით (ОКР Мотобол) აღჭურვილი საექსპერიმენტო T-90



ტანკ–რობოტები





Vikramaditya და «Адмирал Кузнецов»

29 ივლისს სევერომორსკში რუსეთის სამხედრო–საზღვაო ფლოტის შექმნის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება ჩატარდა, რომელზეც ერთად გამოჩნდა ორი ავიამზიდი: ინდოეთის Vikramaditya (მოდერნიზაციამდე ყოფილი «Адмирал Флота Советского Союза Горшков») და რუსეთის «Адмирал Кузнецов»–ი.



«Адмирал Кузнецов»


Vikramaditya


ასევე გთავაზობთ ამ ღონისძიებაზე მონაწილე სხვა ხომალდების ფოტოებს:





აქტივობა «მ.მ. გრომოვის სახელობის საფრენოსნო–საცდელ ინსტიტუტში»

ინტერნეტში გავრცდელდა რამოდენიმე სურათი ჟუკოვკსში მდებარე  «მ.მ. გრომოვის სახელობის საფრენოსნო–საცდელ ინსტიტუტში» (ОАО «Летно-исследовательский институт имени М.М. Громова») მიმდინარე საჰაერო ტექნიკის გამოცდების სურათები.

ПАК ФА Т-50–ის მეორე საცდელი ეგზემპლიარის (საბორტე ნომერი "52") საცდელი ფრენები. ფრენები ივლისის ბოლოს განახლდა




ინდოეთის სამხედრო–საჰაერო ძალების კუთვნილი პირველი მოდერნიზირებული МиГ-29UPG-UB (საბორტე ნომერი 3306)

ინდოეთის სამხედრო–საჰაერო ძალების კუთვნილი მეორე მოდერნიზირებული МиГ-29UPG

თვითმფრინავი М-55 "Геофизика" (სარეგისტრაციო ნომერი 55204), გამოიყენება დამრტყმელი უპილოტო თვითმფრინავის აპარატურის გამოცდებისთვის


კომპლექსური დაზვერვის თვითმფრინავი Ту-214Р (სარეგისტრაციო ნომერი RA-64511, სერიული ნომერი 511) 



четверг, 2 августа 2012 г.

ჩინურმა ავიამზიდნმა მე–9 სავალი გამოცდები დაასრულა

ჩინეთის ავიამზიდი, სავალი შესაძლებლობების მე–9 გამოცდების დასრულების შემდეგ, 2012 წლის 30 ივლისს, ჩინეთის ჩრდილო–აღმოსავლეთ პროვინცია ლაოიანში განლაგებულ ქალაქ დალაიანში მდებარე დოკ–სადგურში დაბრუნდა. სავალი გამოცდები 25 დღე გრძელდებოდა და იყო ყველაზე ხანგრძლივი ამ ხომალდის გამოცდებიდან.

China's aircraft carrier platform returns to the dock in Dalian, northeast China's Liaoning Province, after finishing its 9th sea trial, July 30, 2012. The trial lasted 25 days, the longest one in its history.





წყარო:

დიმიტრი როგოზინისადმი წარდგენილ ტანკთან დაკავშირებული კითხვა გადაიჭრა

ინტერნეტში გამოჩნდა რუსეთის ფედერაციის მთავრობის თავმჯდომარის მოადგილის, დიმიტრი როგოზინის "Мотовилихинские заводы"–ში 2012 წლის 20 ივლისს ვიზიტისას გადაღებული პერსპექტიული ჯავშან და არტ ტექნიკის მოდელების ხარისხიანი ფოტოსურათი (ამ ტექნიკაზე ჩემს ბლოგზეც ვწერდი: რუსეთის პერსპექტიული ჯავშან და არტ სისტემები ).


როგორც აღმოჩნდა მოდელებს შორის არ იყო ახალი რუსული ტანკის, "Армата"–ს მოდელი, ის რაც "Армата"–დ მოიაზრებოდა აღმოჩნდა თვითმავალი საიერიშო ქვემეხი, როგოც მოდელის წინ განთავსებული დაფა მოწმობს მანქანა წარმოადგენს – "боевая артиллерийская машина на унифицированном базовом шасси "Армата".


ალექსეი ხლოპოტოვის ცნობით, მოცემული მანქანა წარმოადგენს საიერიშო მანქანას "Армата"–ს ბაზაზე.


P.S. როგორც სურათიდან ჩანს მანქანა აღჭურვილია ავტომატური ქვემეხით და ავტომატური ყუმბარმტყორცნით – იდეაში მანქანა ყველასთვის ცნობილი БМПТ–ს ნიშას შეავსებს, მაგრამ ამჯერად მისი შეიარაღება უფრო გააზრებულადაა შექმნილი.

среда, 1 августа 2012 г.

ახალი «Торнадо-Г» მოტომსროლელთა მე–20 ცალკეულ ბრიგადაში

რუსეთის ფედერაციის სამხრეთ სამხედრო ოლქში დისლოცირებულ, მოტომსროლელთა მე–20 ცალკეულ ბრიგადას 18 ერთეული ახალი ზალპურის ცეცხლის რეაქტიული სისტემა 2Б17-1 9К51М «Торнадо-Г»:














«Торнадо-Г» წარმოადგენს «Град»–ის მოდერნიზირებულ ვარიანტს, რომელიც წინამორბვდისგან განსხვავებით  40 კილომეტრამდე გაზრდილი სროლის მანძილის მქონე ახალ რაკეტებს მოიხმარს. (ძველი ვერსიების მაქსიმალური სროლის მანძილი 27 კმ იყო). «Торнадо-Г»–ზე დაყენებული ავტომატიზირებული სისტემის წყალობით გაშლის და მთელი სისტემის დამიზნების სისწრაფე  რამდენჯერმე მცირდება, ამასთან საბრძოლო გათვლის სამუშაოს მხოლოდ სისტემის კონტროლი წარმოადგენს, რომელიც ავტომატურად ახდენს დამიზნებას.

«Торнадо-Г» ახალი სისტემა ავტომატურად ახორციელებს დამიზნებას იმ მონაცემების გამოყენებით რომლებსაც თანამგზავრიდან იღებს. დამიზნება პირდაპირი კაბინიდან ხორციელდება, რაც ძველ «Град»–ს არ ჰქონდა.