სამეცნიერ–კვლევითი სამუშაო რუსეთის თავდაცვის სამინისტროს დავალებით და დაფინანსებით განხორციელდა. კვლევითი გამოცდების შედეგები საკმაოდ შთამბეჭდავია. პროტოტიპთან შედარებით (საცდელ ბაზად БТР-90–ის კორპუსი და შასი იქნა აღებული) მანქანაზე 1,5–ჯერ სუსტი ძრავა ეყენა, მაგრამ ამის მიუხედავად მანქანამ უკეთესი შედეგები აჩვენა.
კუბინსკის ასაფრენ ბილიკზე სამაკეტო მანქანის 22 ტონიანმა ნიმუშმა 80კმ/სთ 33 წამში განავითარა. ხოლო მაქსიმალური სიჩქარე 97კმ/სთ–ს გაუტოლდა. მანქანამ ასევე წარმატებით დასძლია 30° აღმართი, გადალახა 2 მეტრა სიგანის თხრილი და 50 სანტიმეტრი სიმაღლის ვერტიკალური კედელი.
შემდეგში "Крымск"–მა ჩამბული БТР-80–ით 15 გრადუსიანი აღმართი დაძლია, ხოლო გრუნტიან გზაზე ამ მისაბმელით 48კმ/სთ განავითარა.
ყველაფერ ამასთან მანქანის სვლის მარაგი 940 კილომეტრამდე გაიზარდა (40კმ/სთ სიჩქარით გადაადგილებისას), რაც ერთნახევარჯერ მეტია იმავე რაოდენობის საწვავით პროტოტიპის მიერ გავლილ მანძილთან შედარებით.
მაკეტის ძირითადი შემადგენელი ნაწილებია:
- კორპუსი და სავალი ნაწილი
- მოძრაობის მართვის სისტემა
- ჰიბრიდული ენერგოდანადგარი
- ელექტროტრანსმისია
ვიდეოსიუჟეტის სანახავად გადადით შემდეგ ბმულებზე:
- Колесная машина «Крымск» с гибридной энергоустановкой.
- Колесная машина «Крымск» с гибридной энергоустановкой разворачивается на сухом бетоне.
დაწვრილებით მანქანის შესახებ:
P.S. საკმაოდ საინტერესო ნამუშევარია, ამ თემაზე დასავლეთში უკვე დიდი ხანია მუშაობს (კერძოდ ამერიკის პერსპექტიული ჯავშანტექნიკის პროგრამები), მაგრამ ამ შემთხვევაში ჩნდება კითხვები – როგორია ამ ნო–ჰაუს საიმედოობა, რესურსი და რემონტვარგისიანობა და ბოლოს ყველაზე მნიშვნელოვანი როგორია მისი "ფასი"?
ელექტროტრანსმისიით აღჭურვილი ამერიკული FCS-T და FCS-W
No comments:
Post a Comment