понедельник, 22 февраля 2016 г.

ჰიუ ჯეკმანმა გამანადგურებლით იფრინა


19 თებერვალს ჰიუ ჯეკმანმა, თავისი ახალი ფილმის "ედდი არწივის" (Eddie "The Eagle" ) პრომო-ტურის ფარგლებში ტეხასის შტატი მოინახულა, სადაც სამხედროებმა ის თავიანთ ბაზაზე, გამანადგურებელ F-16-ით, საფრენად მიიწვიეს. ჯეკმანის მისვლისთვის ერთ-ერთ გამანადგურებელზე მისი სახელი და სახმისი "სამურავი" (Wolverine) დააწერეს.
ჰიუ ჯეკმანმა გაიარა ინსტრუკტაჟის მცირე კურსი და მეორე პილოტის როლში ბაზის თავზე ფრენა განახორციელა.

"მე ძალიან, ძალიან მიხარია, ცოტათი ვინერვიულე, მაგრამ მე გამიმართლა რომ ასეთი შესაძლებლობა მომეცა და მე ძლიან მადლობელი ვარ" - მოყვა ჰიუ ინტერვიუში.

"მიხარია რომ გული არ ამერია" - განაცხადა ჯეკმანმა ფრენის შემდეგ

"როდესაც ჩვენ უკვე ფრენისათვის მზად ვიყავით, თავში ერთმა აზრმა გამიელვა, თუ არიან ესენი იმის კურსში რომ მე უბრალოდ მსახიობი ვარ" - იცინოდა ჯეკმანი, რითაც იმაზე მიუთითა რომ სამხედრო ბაზაზე მას სახელის ნაცვლად ყველა "სამურავი"-ით მიმართავდა.



Комментариев нет:

Отправить комментарий