среда, 17 мая 2017 г.

NATO-ს სატანკო ტურნირი დასრულდა და გამარჯვებულია ........


  • გაიმარჯვეს ავსტრიელებმა Leo-2A4-ებით
  • მე-2 ადგილზე არიან გერმანელები (Leo-2A6)
  • მე-3 - აშშ (M1A2 SEPv2)
შემდეგ როგორც წყარო იუწყება - ფრანგებმა, უკრაინელებმა და პოლონელებმა და ძალიან მცირე სხვაობით დაასრულეს ტურნირი ("France, Ukraine, and Poland also competed in the challenge, all scoring very close to the top three")

  • მე-4 საფრანგეთი (Leclerc)
  • მე-5 უკრაინა (Т-64БВ)
  • მე-6 პოლონეთი (Leo-2A5)

შარშანდელი ტურნირის შედეგები - "Strong Europe Tank Challenge-2016" - და გამარჯვებულია.........


Т-64-ის ოცეულს ქულები დაზვერვაშიც დააკლეს. უნდა აღმოეჩინათ მოწინააღმდეგე, გამოეძახებინათ არტილერია და უკანა სვლით სწრაფად გასულიყვნენ ზონიდან, მაგრამ უკანა სვლის დაბალი სიჩქარის მიზეზით Т-64-ებმა დაზიანების ზონიდან გასვლა ვერ მოასწრეს და ისინი "პირობითმა არტილერიამ" დახურა. ასევე პრობლემები იყო მასიური დაზიანების იარაღის პირობებში ტანკების რემონტთან დაკავშირებით. ეკიპაჟებს როგორც ჩანს ტურნირისთვის დამცავი კოსტუმები მზად არ ჰქონდა. თუმცაღა სატანკო კომპონენტში თავი კარგად გამოიჩინეს - სატანკო ოცეულების შეტაკებაში ამერიკელთა ოცეული დახურეს.

ამბობენ პოლონელებს ძრავასთან ჰქონდათ პრობლემებიო


წყარო:

Комментариев нет:

Отправить комментарий