вторник, 12 июня 2018 г.

ფიქრები Leoclerc-ის, ანუ EMBT-ს (European Main Battle Tank) შესახებ

ჩემი მოკლე ანალიზი:

რა საჭირო იყო ასეთი რამის გაკეთება. უბრალოდ Leclerc-ის კოშკურის Leopard-ის კორპუსზე დადგმით ვერცერთმა მანქანამ ვერ შეიძინა რაიმე განსაკუთრებული. 

ერთადერთი ავტომატური დამტენია, რაც შეიძლება მიზეზად ჩაითვალოს და პლიუს წონის მოგება (როგორც გავრცელებული ინფორმაციიდან ჩანს, ჰიბრიდი ტანკი 60 ტონას იწონის). მოგებული რამდენიმე ტონა შეიძლება დაცვაზე გადანაწილდეს, ასევე შეიძლება ჭარბი შიდა სივრცეც (გერმანულ მანქანას 4 ეკიპაჟის წევრი ყავს, ფრანგულს კიდევ 3) რაიმე დადებითი მიზნით იქნას გამოჰყენებული, მაგალითად საბრძოლო მარაგის გასაზრდელად, ან მის საიზოლაციოდ და ეკიპაჟის გადარჩენადობის გასაუმჯობესებლად.

და ამ საეჭვო დადებითი მხარეების პარალელურად სახეზე გვაქვს საკმაოდ დიდი მინუსებიც - გაუგებარია რამდენად საჭიროებს შიდა გათანწყობა გადაკეთებას და რა ხარჯებთანაა ეს დაკავშირებული. კოშკურისა და კორპუსის შეერთების ადგილას უზარმაზარი ღრიჭოა, რაც რეალურად შესუსტებული ადგილია და ტანკი მოწყვლადი ხდება.

რეალურად ამ გაუგებრობას არც გერმანია და არც საფრანგეთი შეიარაღებაზე არ მიიღებს, რატო უნდა განაახლო სატანკო პარკი ფაქტიურად იგივე შესაძლებლობების ტანკით და დახარჯო მილიარდობით დოლარი იგივე შედეგისთვის?

იმედია ეს გაუგებრობა მხოლოდ მოღვაწეობის საჩვენებლადაა გაკეთებული და მომავალში უკეთეს რამეს გვანახებენ. უკეთეს შემთხვევაში ახალ ტაანკს და უარეს შემთხვევაში Leopard-2-ის ბაზაზე შემოდგმულ უკაცურ საბრძოლო მოდულს, ეკიპაჟის 3 წევრით, რომლებიც კორპუსში იქნებიან განთავსებულები.

ინტერნეტსივრცეში გავრცელებული EMBT-ს ტტმ (რამდენად რეალურია თავს ვერ დავდებ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий