среда, 27 февраля 2019 г.

პაკისტანში ტყვედ აყვანილი ინდოელი პილოტები

პაკისტანის ოფიციალურმა მხარემ ტყვედ აყვანილი ინდოელი პილოტების ფოტო და ვიდეო მასალა გაავრცელა. შეგახსენებთ რომ გუშინ, ქაშმირის პაკისტანის მიერ კონტროლირებად ნაწილში, ინდოეთის ავიაციამ ავიაიერიში განახორიცელა. იერიში დროს, როგორც პაკისტანური მხარე აცხადებს - ორი ცალი ინდოეთის საფრენი აპარატი იქნა ჩამოგდებული (იხილეთ სტატია - ინდო-პაკისტანის დაპირისპირება ცხელ ფაზაში გადავიდა - ჩამოგდებულია ინდოეთის Mirage-2000).


პაკისტანური მხარის განცხადების თანახმად - დაკავებული ორი პილოტიდან ერთი საავადმყოფოშია, ხოლო მეორე პატიმრობაში იმყოფება.

გავრცელებულ ვიდეოში ჩანს თვალებახვეული საფრენოსნო კოსტუმში გამოწყობილი მამაკაცი, რომელიც ამბობს რომ ის ავიაფრთის მეთაური აბჰი ნანდანიაა და ასახელებს თავის სერიულ ნომერს. შემდეგ ის კითხულობს "იმყოფება თუ არა პაკისტანელი სამხედროების ტყვეობაში?"

"მე ვარ ავიაფრთის მეთაური აბჰი ნანდანი, ჩემი სერიული ნომერია - 27981" - განაცხადა მამაკაცმა ვიდეოში.

"მე ვარ მფრინავი და ჩემი რელიგია ინდუიზმია"  - განაგრძობს პილოტი.

თავის კითხვაზე პასუხის შემდეგ პილოტმა საუბარზე უარი განაცხადა: "მაპატიეთ, მაგრამ ამაზე მეტის თქმის უფლება არა მაქვს".

ზოგიერთი წყაროს თანახმად, მეტაური აბჰი ნანდანი 51-ე ავიაესკადრილიის МиГ-21 «Бизон»-ის პილოტია.

ჩამოგდებული МиГ-21 

Комментариев нет:

Отправить комментарий