четверг, 17 сентября 2015 г.

Leclerc–ის ძრავა – როგორ მაგრდება ძრავა–ტრანსმისიის განყოფილებაში

ფრანგული ძირითადი საბრძოლო ტანკი Leclerc–ი ალბათ იდეოლოგიურ–კონცეპტუალურად თავის თაობაში საუკეთესოა (თუ არ გავითვალისწინებთ მის საიმედოობას). აჯერად მინდა მისი ძრავის განთავსების სისტემა განვიხილო:

თითონ ძრავა ამოღებულ მდგომარეობაში, ისრებით ნაჩვენებია შემდეგი დეტალები:
მწვანე – წინა გორგოლაჭი
წითელი – უკანა გორგოლაჭი (გორგოლაჭები ორივე მხარესაა განთავსებული)
თეთრი – სამაგრი ბუდე

ისარი უჩვენებს ჩამკეტის კბილს – რომელიც ძრავას წინა მხრიდან უყენია

ეხლა ვნახოთ თუ რომელი სად და როგორ გამოიყენება:

მწვანე ისრები წინა გორგოლაჭის მიმმართველები
წითელი ისრები უკანა გორგოლაჭის მიმმართველები
თეთრი ისარები სამაგრი ბუდე
მწვანე შავი კანტით ჩამკეტის ბუდე




ძრავის მოხსნის წინ იხსსნება საწვავისა და ჰიდრავლიკის მაგისტრალები – მოხსნის შემდეგ მაგისტრალები ავტომატურად იკეტება

ასევე უნდა ჩაიხსნას საკმაო რაოდენობის კაბელებიც, თუმცა მათი ჩახსნა საკმაოდ ადვილია საკეტიანი შტეკერების არსებობის წყალობით

ძრავის ჩასახსნელად იხდება ძრავა–ტრანსმისიის განყოფილების სახურავი, იხსნება უკანა ნაწილი და ამწეკრანი ძრავას იღებს წინ გადახრილ მდგომარეობაში, რის შედეგადაც ძრავა რელსებზე გორგოლაჭებით მოგორავს და ზემოთ ამოდის – მთლიანად ამ ოპერაციას 1 საატამდე დრო ესაჭიროება (საბერძნეთში სატანკო ტენდერის დროს ეკიპაჟმა სწორედ ამ დროში განახორციელა ძრავის დემონტაჟი და მონტაჟი)

Комментариев нет:

Отправить комментарий